Kilona bara rasar

för jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat gå på spinning igen. Det är så effektivt att det närstan är läskigt! Fast jag har fortfarande några kilo kvar tills jag når min normala vikt som är ca 56 kilo. Då kommer jag att få köpa helt ny garderob! Just nu är det bara så skönt eftersom alla kläder jag hade innan jag blev sjuk helt plötsligt passar. Ut med tjockiskläder, hej garderob! Trots att jag tänker gå ner mer i vikt har jag redan köpt några pärlor inför hösten. En dräkt i 4 delar från Hugo Boss, kavaj, byxa, kjol och klänning. Jag har också köpt en supersnygg kavaj/jacka från MaxMara och ett par slimmade byxor till. Ska försöka lägga upp bilder fast just nu är kameran utlånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0