Hopp om livet

finns det nu igen. En kollega till mig åker till New York i morgon och har lovat att köpa med sig en stor stor flaska Chanel EdP hem till mig. Gulliga, gulliga Sabina, nu har jag något att se fram emot efter nyår.

Jag har sålt min Bottega Veneta väska, den har hängt i klädkammaren och skräpat i flera år. Det var en modell som de bara tillverkade under en kort tid och var nog helt enkelt inte riktigt rätt för mig Jag har varit och tittat efter en värdig ersättare, i ´Stockholm är ju inte utbudet det allra bästa, även om det blvit mycket mycket bättre än tidigare. Jag funderar på Louis Vuitton Beverly Md eller Bottega Venetas klassiska. Helst skulle jag nog vilja ha både en Bottega Ventea och en Beverly, men måste väl antagligen begränsa mig. Trist, men sant!

Har förresten letat länge efter en snygg pälsmössa och varit nära att köpa både basker i mink och HPIs klassiska ryskinspirerade räv med rosett-mössa. Förra veckan sprang jag på den optimala pälsmössan hos Amoress. En underbar liten mössa i sobel, helt enkelt underbar. Den fick följa med mig hem och passar utmärkt både till minkjackor, dunjackor och vädret. Helt enkelt underbar, lätt att stoppa ned i handväskan är den också. I morgon ska jag lägga upp en liten bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0