Köpa klänning eller inte

Om några veckor ska jag på fest. Eftersom jag har gått upp ganska mycket i vikt så har jag inte så mycket att sätta på mig, trots att garderoben är stor som en flygplanshangar. Igår var jag på NK för att se om det finns något som passar en tjockis. Jag gick bara till Coast eftersom jag sett några snygga klänningar där. Provade en svart fodralklänning, en röd sextio-tals modell samt en ljusgrå fodralklänning. Alla var snygga men snyggast var nog den ljusgrå med svart tunt skärp och svarta stickningar. Den var dessutom en storlek mindre än de andra två. Nu är frågan bara om jag ska slå till på en ny klänning eller om jag ska pressa mig in i något från flygplanshangaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0