Ferm knullar i rutan

Det är med sorg i hjärtat som jag läser att lilla Jackie Ferm hoppar under täcket i tv med en ny bekantskap. allt bara för att hämnas på pappa Ferm (som tidigare hette Svartenbrandt). Jackie har tidigare vikit ut sig för att hämnas på pappa storskurken.

Fast jag tror faktiskt inte att pappa storskurken bryr sig särskilt mycket. Utan att vara hjärndoktor kan jag tryggt ställa diagnosen fullblodspykopat på storskurken. Sådan brukar inte bry sig om några andra än sig själva, världen kretsar ju kring dem, alla andra är bara statister i deras grandiosa värld.

Den enda som far illa måste ju vara Jackie, även om attityden och ytan hon visar upp säger något annat. Jag vet ju av egen erfarenhet att journalister är pack men det borde väl finnas någon människa med lite skam i kroppen som kan säga stopp. Jag tycker att vi har sett ganska många trasiga tjejer som tror att sex i folkhems-tv kan leda till en lysande karriär, ex Linda Rosing.

Jag undrar också vem som faktiskt tittar på skiten. Kvällstidningarna har ju stora rubriker så fort något halvsnaskig händer i rutan. Det är faktiskt så jag börjar ifrågasätta om det inte kan vara på plats med lite censur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0