En sysslolös dag

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Promenerat runt på Östermalm i regnet/snögloppet så gott jag har orkat. Jag vet att jag måste börja träna för att försöka få bort alla överflödskilon som jag plockat på mig. Pratade med min sköterska idag och hon tror att jag haft det här i över 2 år. Känns ju väldigt upplyftande samtidigt som det förklarar varför naglarna varit så dålig, jag har varit så trött och frusen, inte haft någon lust varken till det ena eller det andra. Det är mycket som fått sin förklaring. Som det är just nu så har jag inget liv, det känns mest som om jag vegeterar. Jag måste verkligen skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej



Tittar bara in. Har dagen varit bra??

Ska du göra nått skoj i helgen?

Ha en kanonkväll! :)

2009-11-05 @ 21:08:58
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kul att du börjat skriva igen :)

2009-11-07 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0