Bra hårinpackning

Kan bara konstatera att hårinpackningen jag köpte igår fungerade bra. Håret blev glansigt och fick mer stadga än det brukar ha. Innan jag gick och lade mig hade jag riktigt snygga, väl definierade lockar, men imorse var det rufs som vanligt. Det gick väldigt lätt att kamma till. Eftersom jag var nyficken på att prova även styling serumet så sprayade jag vatten på håret, brukar göra så för att kunna fixa till rufset. Därefter hade jag i en klick serum och fönade ur håret så gott det gick. Det blev riktigt snyggt. Var och provade byxor på eftermiddagen och såg då håret bakifrån och från sidan. Snygga definierade lockar även då. Jag tror att båda produkterna faktiskt var värda pengarna.

Nästa inköp i hårvårdsväg blir en borste, känner att det är dags att förnya mig på den fronten. Sedan tror jag att jag ska köpa Sebastians Molding Mud, den har jag använt förut och tyckte att det fungerade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0