Ny parfym

I dag har jag varit på NK och investerat i den nya parfymen från La Perla. Nu kan jag ju också tala om vad den heter, när jag kan läsa på flaskan J'aime. 755 kr för 50 ml. Nu hoppas jag bara att den verkligen är så god som jag tror. Nu har jag vant mig vid den nya Chaneldoften, men det är bra att ha några andra dofter att variera med.

Jag gick en snabb sväng bland damkläder också, Armani hade fått in en underbar dräkt som fanns i flera färger, snyggast var en mörk blågrå dräkt med kontrasterande foder. Enda nackdelen var priset, jackan kostade över 7 000 kr och kjolen nästan 3 000 kr. Det var så dyrt att jag inte ens orkade prova. Det blir bara så tråkigt om den sitter som gjuten och jag grips av ett habegär. Inte ens jag kan försvara en så dyr dräkt. Synd, för jag är övertygad om att den suttit hur bra som helst och varit som klippt och skuren.

MaxMara hade mycket snygg, till mycket mer överkomliga priser. Just när det gäller kläder så ligger jag lite lågt just nu, ska försöka gå ner några kilo till innan jag handlar. MaxMara hade ett par snygga capribyxor i cerise som jag tror att jag skulle kunna ha nytta av. Likaså en supersnygg blus/tunika i vit bomullsmuslin, den skulle också kunna vara en vettig investering- Ja ja, jag får väl se vad det blir. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. I morgon ska jag gå på bodypump och spinningexpress. Den här veckan har det inte varit mycket bevänt med träningen jag har varit alldeles för trött-

Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Hej, snygg blogg du har!



Men du, du har väl inte glömt att se min senaste bild på min blogg?

Kolla gärna in den.

Ha en bra kväll!

2009-03-13 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0