La Perla

I dag provade jag La Perlas nya parfym på NK, det är nästan så att jag tror att jag har en ny favorit på gång. Den var väldigt trevlig, så trevlig att jag var tvungen gå tillbaka för att testa lite mer. Först tog jag lite på handryggen, gick igenom modeavdelningen och heminredningsavdeningen. Därefter kände jag bara att jag var tvungen att prova lite på handlederna också så då gick jag förbi parfymavdelningen och duschade lite på handpulserna också. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad parfymen heter, bara att den är från La Perla. 50 ml kostade 755 kr vilket nog kan anses högst rimligt, min Eau Premiere kostade 700 kr för 75 ml och då var det taxfree.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0