Kräksjukan

Stackars mig, jag har drabbats av kräksjukan. Hela dagen i går låg jag i sängen när jag inte rusade ut  i badrummet för att kräkas. Det är verkligen en vidrig sjukdom, tur att den snabbt går över. I dag känner jag mig bättre, men litter i alla fall i sängen eftersom jag kanner mig ganska trött och lite svag.

Eftersom jag känner mig lite bättre idag så har jag lyckats läsa. Läste ut Begravd av Mark Billingham. Jag måste säga att jag blev grymt besviken, kände inte ens att jag riktigt forstod vad som hände, handlingen gick mig liksom spårlöst förbi. Annars brukar jag tycka att Billighams romaner tangerar obehaglighet på gränsen till äckel men den här tangerade absolut ingenting.

Nej du Mark, nu måste det bli uppryckning, jag har högre förväntningar än så på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0