Way to go Miss B!

Idag har det bara blivit en kort promenad, det var så himla kallt. Eftermiddagen har jag använt till att tapetsera mitt kök. Jag har fått massor av hjälp med tapetseringen av min väninna miss B.  Själv är jag lite småfeg när det gäller att tapetsera, det kan så lätt bli fel. Hon är mycket kaxigare än jag och smackade upp 4 stackars tapetvåder på no time at all. Way to go Miss B! Jag gjorde det jag är bra på, mönsterpassade våderna. Helt perfekt om jag får säga det själv. I morgon blir det nog lite längre promenad, tänkte eventuellt ta en sväng ut till Rosendahl och kanske gå förbi Biologiska Museet. Vi får se, fast först tänkte jag nog ut och springa en runda. Nu ska jag sova så att jag orkar med mig själv imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0