Snygg i sängen

Idag har jag stannat länge i sängen. Gick upp och åt frukost ca 8.30 för att sedan gå tillbaka till sängen. Sedan har jag legat i min underbara, vackra viktorianska säng. Jag måste nästan lägga in en bild för den är så vacker. Den är ganska hög, mycket högre än normalstora svenska sängar. Den är bara 135 cm bred och 195 cm lång. I love it! Prislappen var ju ganska hög, men det har jag redan lyckats förtränga. Om jag skulle flytta och bara ta med mig en enda sak så skulle det vara min säng. Jag får väl tänka på hur snygg jag kommer att vara när jag ligger  i sängen på fina lakan, smal som en sylfid.

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad har hänt på sistone? Var ett tag sen du skrev nu..

2009-01-21 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0