Schysst rea på NK!

Jag måste tillstå att jag faktiskt blev glatt överraskad av NKs rea idag. Jag hade inga större förväntningar, det föregående reorna har ju inte varit så väldigt mycket att skriva hem om. Eftersom jag faktiskt lyckats resa kroppen ur sängen idag medans det fortfarande var morgon så begav jag mig till NK. Döm om min förvåning när de flesta avdelningar faktiskt reade med 50%, en del avdelningar hade till och med plockat fram reavaror till 70%. Jag stod länge och höll i en Salvatore Ferragamo väska men bestämde mig för att den inte skulle bo hos mig. Istället blev det et par underbara fuchsiafärgade ballerinaskor med stora strassbeströdda rosetter från Sonia Rykiel som fick följa med hem till mig och bo tillsammans med mina andra skor. Det var 50% rea på skorna. Det blev också några böcker, där var det 40% som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0