Love you Miss B!

Idag har jag varit ett under av effektivitet. Jag har tapetserat ett sovrum. Fast nu överdrev jag nog ganska mycket för det mesta av tapetseringen stod ju min väninna Miss B för. Det blev så himla häftigt, en fondvägg i skarpt rosa med fjärilar och de andra väggarna i en svagare rosa nyans. Nu ska jag bara fixa snygga gardiner och lite andra textilier till rummet. Det får jag ordna själv för Miss B är bra på mycket, men hon är inte bra på att sy. Vilken tur att jag själv är så duktig på just den biten då. Sedan har jag blekt utväxten på min Johanna. Nu är arbetsdagen slut och jag ska snart lägga mig att sova.  Tyvärr får jag inte sova i min underbara säng, den är redan upptagen, så jag får lägga mig i det andra sovrummet. Men dt går väl bra det också för en natt. Jag är så trött att jag kan nog stå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0