Let's Dance

Nu har säsongens omgång av Let's Dance rullat igång. Det var ju ett väldigt udda och spretigt startfält, med några riktigt stora överraskningar. Den största tror jag nog var Morgan. Vilken dansglädje, hela karlen såg ju ut att vagga och jazza, från topp till tå. Heja Morgan, fortsätt så här så har du segern som i en liten ask.

Magdalena Graf är så ûbervacker att jag nästan får andnöd. Det klär henne så att vara brunett, får bara hennes skönhet att framträda ännu mer.

Laila Bagge ser också bedårande vacker ut, även om hennes skönhet är av lite annan karaktär. Båda är dock otroligt vackra.

Världens starkaste man var ju stor som en mindre flerfamiljsfastighet. Det måste krävas mycket bränsle för att driva runt den kroppen. Fär att vara så stor så var han förvånansvärt smidig.

Det ska bli med spänning som jag följer Let¨s Dance, jag tycker att det är mycket bättre än Stjärnor på is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0