Låg, lägre, lägst

Idag har jag varit riktigt, riktigt låg. Helst vill jag inte alls gå utanför min kokong. Jag önskar att jag bara kunde sova och sova tills allt känns bättre. Men en sak har jag i vart fall gjort. Jag har varit hos Viktväktarna och skrivit in mig. Startvikten är 74.7 kilo. Av det ska jag nu minska minst 10%, det vill säga till 67 kilo. Mitt första mål som jag satt upp själv som delmål är 72 kilo. Vi får väl se om jag lyckas, nu finns det liksom inga ursäkter mer. Det är bara att sätta fart, kanske försöka klara av åtminstone någon bit här i livet. Nu ska jag snart försöka sova, tillräckligt mycket Seroquel och Imovane slår knock out även på mig. Fast just nu äter jag kanske lite mer Imovane än jag egentligen borde göra. Jag vill ju bara ha tyst i huvudet. Seroquel gör kroppen slö men i huvudet går trafiken i 180 km som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0