I dag har varit en riktig slappdag

Jag har helt enkelt inte orkat göra något vettigt, har bara städat, badat och färgat håret. Vilket återigen påminde mig om att jag inte ska göra sådant själv utan i stället gå till frissan. Nu ser jag ut ungefär som ett glatt granatäpple i huvudet. Det är tur att jag har tid hos frissan om två veckor, förhoppningsvis kan hon göra något åt eländet. En långpromenad i kylan hann jag med.

Det är många stora beslut som ska fattas nu på det nya året och jag har mycket att tänka på. Tyvärr är tankarna inte riktigt med mig och jag kan inte komma fram till något vettigt Men det löser sig väl, det gör det alltid. I värsta fall så blir det väl en total katastrof och då får jag väl flytta till fjälls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0