Vässa stilen

är något som jag måste göra. Jag var på NK idag och såg en riktig liten pingla på kosmetikavdelningen. Visserligen är det flesta där små pinglor, men den här var verkligen i särklass. Knivskarpt klippt eller skuret hår, mycket konstfärdigt! Svart hår som natten, svart klänning, svarta täckande strumpor och ett par högklackade pumps. Liten och nätt. Så tjusig och snygg!

Jag bara känner hur jag måste få bort mina 15-20 kilon, fixa till frisyren och vässa stilen lite. Just nu har jag ingen geist alls. Få ordning på naglarna, som just nu är naturliga, ganska korta och för stunden omålade. Måste också försöka att bli lite bättre på att fixa maken varje dag. Enda lyxen som det känns just nu är mina två små minkjackor, en kortare och en lite längre. Jag bara älskar känslan av att svepa in mig. Dunjackor i all ära, men inget slår en äkta mink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0