Nya underkläder

Eftersom jag är väldigt svag för underkläder blir det ganska mycket köpt av den varan. Inte för att jag behöver dem utan bara för att jag tycker de är vackra. Mitt senaste inköp är ett supersnyggt set från Aubade, grått med rosa inslag i mönstret och svart spets. Trots att det var så dyrt att jag nästan svimmade när jag drog kortet så kunde jag inte motstå. Tjejerna på Gustav Mellbin är dock alltid så rara och gör alltid bra priser, så även i det här fallet. Jag köpte italian briefs, en string, en balconette och en höfthållare. Ännu har jag inte hittat något bra tillfälle att använda setet, men det kommer nog för eller senare. Jag ska försöka lägga upp bilder, måste bara försöka få kameran att fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0