Nu har jag äntligen hämtat mig från mat

och vinmässan som var i helgen. Jag var där på lördag och det var visst alla andra också. Jag tror aldrig att det varit så många där som då. Jag önskar att jag kunde säga att det var festligt och folkligt men tyvärr så tyckte jag inte det, Däremot fanns det fullt av fyllbultar, karlar i 50-års åldern som var drängfulla och inte kunde uppföra sig alls. Trist! Trist är också att mässan alltmer och mer kommit att handla om vin och sprit, allt mindre om mat. Jag tycker att VinNordic borde fylla den nischen, men det gör den tydligen inte. Men jag måste ju tillstå att jag fick smaka mycket god champagne. Jag ger mig inte på några recensioner utan överlåter den biten till Anna på www.desbonvins.bloggsidan.se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0