Fy vad jag är lat

Jag hade tänkt gå på spinning ikväll, men latmasken i mig vann duellen så jag stannade hem och surfade lite istället. Men det blir ju fler tillfällen, i morgon och på onsdag måste jag gå på spinning. Målsättningen är att jag ska gå på spinning åtminstone tre gånger i veckan (tre timmar totalt). Har köpt nya spinningskor som jag är väldigt nöjd med, får en helt annan teknik med rätt sko. Alternativet är att springa och det klarar inte min kropp riktigt längre, främst benhinnorna får så mycket stryk att det nästan inte känns som det är värt det. Därför är spinningen ett väldigt bra alternativ. Bränner lika mycket fett och ger kondition utan tillnärmelsevis lika stor ansträngning och är dessutom roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0