Underbara underkläder från Prima Donna

I går var jag hos Gustaf Melbin i Gamla Stan och hämtade underkläderna som jag hade beställt. Vad kan jag säga annat än att de är så fina, snyggaste röda färgen med ljuvliga spetsar.

Jag köpte en bh med perfect passform, det är inte alltid så lätt att hitta när man har stor byst, jag har 75E och då har jag ändå gjort en bröstförminskning. Till bh:n köpte jag två stycken trosor, en lite lägre och en högre variant. Hur söta som helst! Som pricken över i:et kom den lilla höfthållaren, som kommer att bli så himla snygg med snygga strumpor från Vogue med bred spets. Jag älskar att klä mig feminint!

Fast jag märker att det börjar bli svårt att hitta snygga strumpor, NK hade inga strumpor alls, bara stay ups och det är det värsta jag vet. Det brukar alltid sluta med att de ligger som en liten rosett runt vristerna. Totalt köpte jag underkläder för 3 400 kr och då fick jag ändå 10% rabatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0