Snyggaste korsetten

köpte jag hos Gustaf Melbin. Den har en otrolig passform och ger en grymt snygg midja och höfter.

Eftersom jag redan handlat så mycket underkläder den här månaden så tänkte jag först inte köpa den, men jag kunde helt enkelt inte låta bli, det fanns bara en kvar och precis min storlek.

Det är mycket Moulin Rouge känsla över den. kommer att bli hur snygg som helst med svarta strumpor med bred spets. Har jag sedan mina Salvatore Ferragamo skor till så blir det riktigt feminint och sexigt! Den är av ett märke, Escora, som jag aldrig har hört talas om eller sett här i Sverige



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, ja så kan man ju också tycka. :D

2008-05-22 @ 07:57:25
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0