Nästan sommar

  • Idag har varit en underbar dag, riktig sommarkänsla. Härligt att åka båt till Vaxholm, strosat runt lite i Vaxholm och ätit en god lunch. Tillbaka i stan strosade vi genom Kungsan och vidare till Kaplans där vi köpte en söt liten ring till mig. Vitt guld med rosa turmalin och två små briljanter, supersöt!

    Jag har njutit av min härlig parfym, Chanel No5, det är min absoluta favoritdoft. Min brorsdotter som är 14 år och ett  riktigt litet bratz tycker att det är en kärringdoft. Men det är som jag brukar säga kom igen om tjugo år så har du också Chanel No5. Till skillnad från alla Britney Spears, Hillary Duff och Paris Hilton som bara luktar bubbelgum så är den en riktig klassiker.

    Nu ska vi straxt ge oss iväg till Gondolen för att äta middag. Har redan avnjutit några glas god champagne, bl a Deutz, Castellane och Pol Roger. Mycket sommarkänsla! Jag ska ta på mig min rutiga sidenkjol från Max Mara och en brun bomullsjacka från Marc Jacobs, liten festväska från Desmo och bruna högklackade pumps från Prada. Rosa underkläder från Marie Jo i färgen bubblegum, höfthållare och strumpor med bred spets. Jag älskar att klä mig kvinnligt!

    I morgon ska jag hämta min nya underkläder som jag beställt hos Gustaf Mellbin i Gamla Stan.l Supersnyggt set från Prima Donna, Manhattan. Jag ser så mycket fram emot att hämta dem, har väntat drygt en vecka på att de skulle komma hem.

    Nej, nu är det bråttom om jag ska hinna med till middagen. Morgondagen ska vi ägna åt kulturella aktiviteter.

    Söt under

    Snyggt under Greta i färgen Bubblegum från Marie Jo, sött och kvinnligt!

    Marc Jacobs och MaxMara
  •  Marc Jacobs och MaxMara, bomull och siden, snygg kontrast!

  • Partyväska från Desmo
  • Söt liten partyväska från Desmo, handtag i alligator, passar till både jeans och
  • klänning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0