Migrän hela helgen

Jag borde ha lärt mig att jag inte kan eller ska dricka röda viner. Men jag kunde bara inte låta bli att smaka ett halvt glas Amarone, ljuvligt, men aj vilken migrän jag fick. Jag kände redan när jag vaknade i lördags morse att jag hade en mördande migrän. Så jag fick vackert tala om för Jonas att han nog inte skulle få njuta av mitt sällskap mer under helgen. Hårfällande eller inte så var han väldigt gullig, han gick på egenhand under resten av helgen, lät mig ligga kvar i hotellrummet, drog för gardinera så att det blev mörkt och bad hotellpersonalen att kolla hur det var med mig då och då under dagen. Han såg till att jag fick i mig min medicin, Maxalt och kallt mineralvatten. I söndags såg han till att vi blev upphämtade av en taxi som körde mig hem. Jag brukar vanligtvis inte låta kunderna veta var jag bor, men i det här fallet så gjorde jag ett stort undantag. Efter att han sett till att jag kommit hem ordentligt gav han sig av till T-centralen för att åka tåg hem till Skåne. I går eftermiddag ringde han och kollade hur jag mådde. I går kväll kom en stor bukett underbara blommor. Dessutom såg jag på mitt konto att han betalat mig för hela helgen, fastän jag inte varit något sällskap under lördagen och söndagen. Jag måste säga att han faktiskt är ett riktigt prinsämne trots att han fäller hår och pratar bred skånska.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej



gå in på min blogg och tävla om 2 par nya diesel jeans



ingen avancerad tävling, gör den för rolighetens skull:)



ha det så bra

2008-05-20 @ 20:11:55
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0