Jag har sett henne, Blondinbella,

det är sant, hon finns faktiskt på riktigt. Gick förbi ett utecafé på Birger Jarlsgatan, alldeles i närheten av Stureplan och där satt hon. Först tänkte jag leva upp till mitt namn Wicked Vicky och skriva något elakt, men jag låter bli. Hon är ju trots allt bara 17 år och jag känner henne inte. Har knappt gått utanför dörren idag. Gårdagens lilla dejt försvann sent igår kväll. Jag har suttit inne och kurat, tittat på film och läst. Såg den Svarta dahlian vilken jag tyckte var så där för att sedan spåra ur totalt. Hann också se the Bourne ultimatum vilken faktiskt var bättre än de två första. Sedan läste jag ut Presidentens val av Anne Holt. Den tog sig något i mitten för att sedan landa väldigt abrupt. Nu håller jag på med Någon sorts extas av Johan Kinde, vilket förefaller vara en utmärkt skildring av juvenila fåntrattar i Stockholms natten. Har varit på Sturehof och ätit en lättare middag och druckit ett glas champagne. Nu ska jag ta bort mina lösnaglar och sedan sova lite. I morgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0