Hängkorgar

På eftermiddagen ringde förra helgens date och frågade hur jag mådde, om migränen hade släppt. Det tycker jag var riktigt gulligt gjort av honom, även om han redan tidigare visat sig ganska rar. Normalt så brukar jag inte tycka om att blanda arbete med privatliv, men i det här fallet känns det faktiskt helt ok.

Galina har inte hört av sig, men jag antar att hon har fullt upp med arbete.

Eftermiddagen tillbringade jag med en väninna ute på Zetas handelsträdgård, söder om stan. Jag köpte blommor som jag ska sätta i hängkorgar av engelsk modell. Det blir morgondagens projekt att plantera och försöka hänga upp korgarna. Helst ska jag hänga upp korgarna utan att ramla ned själv. Inte alltid helt lätt.

Nu ska jag fortsätta titta på Simon och Thomas på tv3, jag vet inte riktigt om jag skulle vilja ha de båda hemma för att fixa inredningen.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0