Ett fynd från Christian Dior

Idag har jag gjort ett toppenfynd. En supersnygg sjal i tungt siden från Christian Dior. Milt grå och cremé för att sedan explodera i rosa och turkost.

Jag har länge varit på jakt efter en sjal med turkost i sig men inte lyckats hitta någon som jag tyckt om. När jag strosade längs Västerlånggatan i Gamla Stan idag så gick jag förbi en liten second hand affär som jag sett tidigare, men aldrig varit inne i. Idag kunde jag inte låta bli att slinka in, längst in i butiken hängde ett rack med sidensjalar. Det var rea på dem dessutom, så det blev ju väldigt intressant.

För 350 kr blev godbiten min! I min jakt på en sjal med turkost har jag bl a varit hos Hermes på NK. En sjal där kostar 2 800 kr och hade de haft någon snygg turkos så hade jag köpt den. Jag älskar Hermes, men det ska vara de klassiska modellerna. Nu har jag köpt en oanvänd sidensjal från Dior för en struntsumma.

Gissa om jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0