En morgon med mycket att göra

Den här morgonen blir nästan stressig. Jag hade tänkt hinna med en powerwalk runt Djurgården, men det gör jag nog inte. Får ta den senare i eftermiddag eller på kvällen. Annars tycker jag mest om att motinera på morgonen, dels för att jag är piggast då, dels för att jag inbillar mig att det bränner fett effektivare.

Nåväl, ska straxt skynda mig ner i matsalen för ytterligare en härlig hotellfrukost. I kväll är jag tillbaka i mina vanliga hjulspår igen, tillbaka i min egen våning med min egen frukost. Det är nästan så jag ser fram emot "ledigheten" även om jag naturligtvis kommer att sakna Harvey.

Efter frukost ska Harvey och jag ta en promenad och säga adjö för den här gången. Sedan är det dags att förbereda sig för kalas och bege sig ut till Solsidan i Saltis för att fira svågern.

Nu måste jag skynda mig....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0