En avspänd morgon, alldeles ensam i min stora säng

Efter helgens arbete kändes det riktigt skönt att vakna ensam i min säng. Jag bara älskar min säng, varje gång jag ser den blir jag så glad. Den var visserligen ganska dyr £4 000, men det var den värd. Den är så vacker, viktoriansk från 1880-talet. Jag måste vara försöka hitta ett snyggt överkast och matchande kuddar till.

Nu ska jag stanna kvar en stund i min säng, sedan ska jag gå till Regeringsgatan 62 för att äta frukost. Om jag känner för det kanske jag försöker träna lite idag. Jag ska inte ringa Galina idag, vill inte verka alltför angelägen, även om jag gärna vill ha henne i säng.

Nej, nu känner jag att jag ska slumra en stund innan jag tar tag i den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0