En avslappnad helg hemma

Har för första gången på länge kunnat ha en helg helt för mig själv. Äntligen haft tid att bara försöka hinna i kapp och fixa praktiska saker. Till exempel har jag lämnat in mina pälsar för sommarförvaring hos Amoress. Måste ju vara rädd om dyrgriparna, även om jag redan längtar efter att hämta ut dem, det finns inget som får mig att känna mig så feminin som en snygg mink, det är helt enkelt aldrig fel! Men jag kan ju inte säga att jag längtar efter vintern, det gör jag verkligen inte. Ägnade mig åt lite shopping också, även om det inte blev så mycket köpt, annat än vid Chaneldisken på NK, ett nytt läppstift, en läppenna, ett läppglans och en färgad dagcreme. Tittade på en Salvatore Ferragamo väska, en lila, ursnygg, men får väl fundera lite, har  just köpt en rosa Luella på Blocket. Jag brukar inte handla på Blocket, hatar att göra affärer med privatpersoner, men just Baby Giselle går inte längre att hitta i rosa, så jag är mer än nöjd med mitt kap, billig var den också och nästan inte använd.

image1

Kosmetika från favoriten Chanel

Min söta Baby Giselle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0