Äntligen helg!

Idag har varit en snärjig men väldigt mysig dag. Började med sushilunch på Spoon tillsammans med några vänner, mjukglass på Medis hos Lejonet och Björnen för att sedan avsluta lunchäventyret med espresso på 54 hos pojkarna från Sosta. Såväl sushin som glassen avnjöts i solens sken.

Därefter gick jag en sväng på NK, nöp lite i en klänning från DNKY Pure men kunde inte komma till beslut. Kollade in utbudet på underklädesavdelningen men hittade inget som lockade. Det gjorde däremot handväskorna hos Hermes, trist bara att de är så grymt dyra. Jag skulle så gärna vilja ha en Kelly, men det får bli ett projekt. Tills vidrare får jag kanske trösta mig med en scarf.

Harvey har kommit och vi har druckit några glas champagne (Pol Roger). Harvey duschar och jag ligger i sängen och väntar på att room service ska komma med lite att äta och mer champagne. Jag ser fram emot frukosten i morgon, jag älskar hotellfrukostar, skulle kunna bo på hotell för alltid.

Harvey som vet att jag är svag för Chanel hade med sig en flaska med Chanel No5 Eau de Parfum som går att fylla på, till den följde en flaska med 50 ml Eau de Parfum. Gissa om jag blev glad! Imorgon ska vi gå förbi Kaplans för att se om det finns något snyggt till mig.

Min favoritparfym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0