Äntligen rea hos NK!

Jag hade faktiskt ställt väckarklockan för att gå dit kl 07.00 imorse, men när den väl ringde kände jag att jag faktiskt inte orkade bry mig. Så jag sov lugnt vidare ett tag till. Först kl 10.30 klev jag in på NK och kollade snabbt in vad jag ville ha. Till min glädje så upptäckte att det var tur att jag följde min instinkt och inte brydde mig om gå upp tidigt. Just nu har NK två par skor som jag vill ha, inget var på rea. Alltså blev det ingen affär, inte idag. Däremot reade de jackorna som jag kollat lite på, nu var det 40% rea. Dessutom hade de en modell som var ett prov (sample) som kostade 500 kr. Det slutade med att jag klev ut med tre jackor från Barbour. Jag är riktig slösmaja, men alla jackorna kommer att bli perfekta
senare i sommar och i höst. Jag tycker inte rean på NK känns lika lockande längre, kanske är det jag som blivit blasé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0