Vem är den feta kvinnan utan midja?

I kväll var jag på gymmet igen för första gången på hur länge som helst. Jag fick syn på mig själv i rutan och blev alldeles förvånad, fet, formlös och helt i avsaknad av midja. Det märks att jag inte jobbat på länge, har låtit mig själv förfalla alldeles fruktansvärt. Det kommer att bli ett tufft jobb att ta itu med. Det är minst 15 kilo som ska bort. Kvällens spinningpass om 1 timme kändes bra, till detta ska läggas de drygt 16 000 steg som jag gått idag enligt min stegräknare. Jag har bestämt mig för att ta tre tuffa veckor för att försöka få bukt med kilona. Mycket träning och lite mindre av livets goda. Fast egentligen är det inte livets goda som gör att jag går upp i vikt, största boven i dramat är all medicin jag äter. I värsta fall får jag väl tillgripa mitt motto, bättre smal och tokig än frisk och fet!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Duktig du är som börjat träna =) Jag har oxå gjort det iform av långa cykelrundo samt långa rundor med hunden..

2008-07-01 @ 21:48:42
URL: http://nassez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0