Tröttast på länge

har jag varit idag. Den mest spännande aktiviteten var att åka till Polishuset på Kungsholmen för att hämta mitt nya pass. Jag har inte ens orkat träna idag, men jag har orkat äta................. Trots att jag bara ägnade mig åt lite loj reashopping så blev det över 12 000 steg. Däremot blev det inget shoppat, känns som om jag är mätt på reakrafset och har börjat snegla på höstkollektionerna. MaxMara på NK har en kjol som jag tror skulle passa mig perfekt. Få se om det inte blir den till hösten. Karen Millen har en så snygg kjol som jag titta länge på, nu är den på rea, men jag är alldeles för fet. Det känns ju väldigt bra! Nåja, i morgon ska jag ägna mig åt en timmes spinning, kanske hittar jag midjan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0