I dag har jag varit duktig!

Eftersom det var så trist väder idag så har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls. Jag har läst ut Ruth Rendells Rottweilern, som jag tyckte var riktigt bra. Sedan har jag sovit massor och väntat på att regnet skulle upphöra. Eftersom det inte gjorde det så har jag sovit lite till. Men, i kväll gick jag faktiskt iväg till gymmet för en timmes grym spinning. Jag hade ju kunnat strunta i det, lagt mig tillrätta framför tv och varit en soffpotatis. Det ska bli spännande att se om vågen snart börja gå nedåt och kjolarna börjar sitta lösare i midjan. Det har blivit mycket läsa de senaste veckorna, jag ska försöka göra ett litet sammandrag av vad jag läst, men det får bli imorgon, nu måste jag sova, det har ju varit  så lite av den varan förut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0