Höll hela vägen

gjorde faktiskt boken "En hjärtformad ask". Jag måste säga att jag beundrar hur väl författaren faktiskt lyckades knyta ihop säcken och få ett slut som inte var helt orimligt men heller inte tamt. Hela berättelsen är så absurd att det inte förvånat om slutet varit helt knasigt det också, men det var faktiskt efter omständigheterna helt ok. För dig som undrar så handlar boken om Jude Coyne, en gammal avdankad hårdrocksstjärna med förkärlek för udda och bisarra saker. En dag blir han erbjuden att köpa en vålnad på internet, ett erbjudande som han naturligt vis inte kan motstå. Vålnaden levereras i en svart hjärtformad ask.................... Från den stunden är ingenting sig likt. Jag tycker faktiskt boken var riktigt läsvärd, annars brukar jag mest läsa deckare men den har var, måste jag säga lite annorlunda. Hur det slutar? Det tänker jag inte avslöja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0