Skärpning anbefalles

Nu måste jag skärpa mig, det här går inte längre. Jag tror att jag ska börja med att göra en lista över saker som ska göras, fixas och köpas. Stövlar som ska klackas, kamera och ipod som ska iförskaffas, Forvård, frisör och hudterapeut som ska bokas. Powerwalking som ska genomföras inte bara tankemässigt. Kanske blir tröttheten och apatin mindre om jag gör det. Fast jag tror nästan att jag håller med en av mina väninnor som pratade om att åka till sol och värme idag. "Det här är inget människoliv". Ständigt lika mörkt, aldrig något direkt dagsljus, allt är bara en grå dimma. Nu ska jag sova så att jag orkar konfrontera den grå dimman imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0