Rundningsmärken

Idag har jag varit en sväng på stan, kollat in rean på Nathalie Schuterman, en snabbis på NK, köpt lite gott the. Och retat mig på alla d-a idioter som bara står ivägen. Finns det ett optimalt ställe där man står som mest i vägen, så kan man ge sig på att det står några kärringar där. Jag kan för mitt liv inte begripa hur man kan undgå att inse eller fatta att man står i vägen. Jag har kommit på att jag faktiskt klickar och smackar när folk står i vägen. Tre klick med tungan och sedan tre smack om inget händer. En häst fattar direkt men kärrigar (gubbar med för den del) fattar absolut ingenting. Jag tror att jag ska skaffa mig en barnvagn, för då kan jag köra över alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0